مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:352022-12-28اقتصادي

اخبار کوتاه| از تلاش برای راه اندازی نیروگاه خورشیدی تا بیمه محصولات کشاورزی


بازدید دانشجویان از تأسیسات برق، برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س)، برگزاری کارگاه توجیهی بیمه محصولات کشاورزی و .

را در بسته اخبار کوتاه فارس سمنان بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، تعدادی از دانشجویان آموزشگاه فنی و حرفه ای سمنان از تأسیسات انتقال و فوق توزیع برق شرکت برق منطقه ای سمنان بازدید کردند.

در این بازدید، دانشجویان رشته برق آموزشگاه فنی و حرفه ای سمنان از تأسیسات پست 63 کیلوولت جنوب سمنان دیدن کردند و با مراحل انتقال انرژی الکتریکی آشنا شدند.

بازدیدکنندگان همچنین از سالن کنترل و تجهیزات پست 63 جنوب سمنان دیدن کرده و اطلاعات لازم در مورد تجهیزات، بهره برداری و سرویس و نگهداری پست ها، توسط کارشناس مربوطه ارائه شد.

برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در سمنان مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) با حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در نمازخانه این شرکت برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام طهماسبی، معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان سمنان با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: از دیدگاه حضرات معصومین (ع) و فرمایشات آنان، آخرت سرای جاودانی است و انسان از این جهان به جهان دیگری منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار کوتاه| از تلاش برای راه اندازی نیروگاه خورشیدی تا بیمه محصولات کشاورزی

اخبار کوتاه| از تلاش برای راه اندازی نیروگاه خورشیدی تا بیمه محصولات کشاورزی